kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.01.2007

阿姐,你咪玩o野!

繼阿kitty小姐左面頸開刀又一新巨獻,
阿姐突然爛右面頸,出濃又出水o個隻,
短短兩三日突然變成咁.......又要探瑪姬醫生。
醫生同姑娘姐姐一見到,忍唔住嘩o左一大聲,
我堅持食物敏感,瑪姬話係生癬,不過照燈無發現。
食抗敏感藥、用癬膏,結果10日後公佈。
..
..
..
..
..
..
10日後,
結果公佈.....真係生癬呀.......返去瑪姬到扲藥呀!
之不過,今次生癬事件啟發o左我一樣o野,
原來炳哥同kitty姐真係世仇,因為惡炳無被傳染。
諗諗o下,kitty姐每日襯我地出門口,都會用頸快速high我地對鞋,
又諗諗o下,知道阿姐生癬後,原來我無做過任何清潔,只係放藥落佢d罐頭到,
再諗諗o下,我真係衰得緊要呀!
不過,阿姐好番啦!

Labels:

3 Comments:

  • At 3:21 AM, Blogger Kriz said…

    傻姐..下次唔好揩鞋鞋嘛..揩媽媽塊面啦..快d好返!

     
  • At 1:03 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    唔好咁話亞kitty喇, 佢都好慘架.

    肥炳可能肥C大隻所以無事囉, 不過我都覺得女女係弱D.

    生癬通常都要藥浴, 但kitty唔沖得涼, 咁點呀?

     
  • At 11:14 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    比奧mama,
    查實kitty姐姐已經好番晒o架啦,毛毛生番晒出o黎啦~~無樹!^^

     

Post a Comment

<< Home