kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.29.2007

工作態度

我發覺打工絕對唔需要勤力,
可以日日無所事事扮忙,
check email加msn再小事化大就可以令全世界覺得好忙,
求教.....有無方法可以做呢種人呢?
因為扮忙,絕對難過落手落腳勁做1000000倍!
有無人可以教我?

Labels:

1 Comments:

  • At 12:00 PM, Blogger Unknown said…

    對不起借少少地方方

    http://www.elaine-chan.com/?p=188

    上水虐貓情況已到瘋狂程度!!

    這可憐的一個月大的小白貓藍藍(還是藍眼小美女),前天在上水被人齊口cut了雙腳(有相, 請別怕看, even我自已也很怕, 但看後一點也不驚…只是心痛…很心痛..)...好心的義工從漁農署救貓貓出來醫治, 但可能反被漁農署告虐畜/疏忽照顧,你說有無天理呀 !!!!

    麻煩大家forward開去….真的不希望再有受害者出現!!!!! :

     

Post a Comment

<< Home