kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.07.2007

常伴我左右

一個好美味又好豐富o既麥噹噹早晨全餐,對我o黎講見到佢慘過行刑。

先介紹呢張相o既背境:
日期:一個月入面o既好多日
時間:朝早8點幾
地點:我屋企

朝早放工買埋麥噹噹返屋企食,再訓一陣再死起身返工,呢個就係我呢排o既生活!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home