kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.11.2007

投訴

惡炳:HI....EVERYBODY....我都成日叫條粉皮UPDATE我D靚仔相o架啦,佢唔聽不特止呀,仲成日唔o係屋企,依家...家不成家亂過狗竇,我係貓並唔係狗!

惡炳:粉絲們,我有無靚仔到呢?嘻∼嘻∼有人話我肥o左又白o左喎!

基於我公司年尾流流勁炒人...
基於我個部們得番4個人.....
基於o黎o左一個九唔搭八o既惡毒女高層......
基於真係好差勁多o野要做......
所以我消失o左........
不過.....依家咪蒲番頭o羅!呵∼呵∼

Labels:

7 Comments:

  • At 3:22 AM, Blogger Kriz said…

    炳爺好似下爬尖尖左喎..

     
  • At 1:08 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    我以為我會同你鬥耐唔update添~~

    我都覺得炳炳好似瘦左, 係唔係無啖好食呀? 黎EE度喇, EE日日罐罐侍奉架...

    我返左新工喇, 返工時間都好得閒又可以無管制上網, 好正呀!

     
  • At 11:10 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    比奧媽媽
    係喎...睇睇o下又好似係尖o左喎.....><

     
  • At 11:13 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    kinki mama,
    炳哥話,唔想比人叫豬炳,所以自己減少少肥,佢話咁樣上鏡靚仔d喎~~~~

    你呀...新工得閒做乜唔update呀????><

     
  • At 10:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeah...update la update la. fat bing really looks better now...uhmm...fat bing this name will disappear lu...but i cant imagine to call him "ying bing" or "shou bing" -_-"

    lo lolo...

     
  • At 11:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    我都係浮番上水面咋!好彩唔係miss左好多,唔係有排睇呀!

     
  • At 4:51 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi,你個阿b大個o左好多呀!wakaka....

     

Post a Comment

<< Home