kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.20.2007

出地獄記

如果官恩娜係地獄第18層廚神,我相信我都係第6層,
我又未至於會燒到個爐著火、鹽當糖落咁恐怖,
但係永遠整出o黎都係所有味分開,食物o既味同調味料o既味完全唔夾,
無天份就係無天份................
之不過長期出街食恐怕有日會食味精而死,
所以,太頂唔順o既時候都會o係屋企求其整o下o野食。

某日,我同煩人先生講落街買o野返o黎煮,
都係蒸水蛋、蒸肉餅呢D食唔死人o既簡單o野,
佢一聽到面色由白轉青再轉灰.....
查實佢係天才小廚神煮o野好好食o既,
不過佢太多o野做我費事叫佢煮,
最後兩條友都係落o左超市睇睇有咩簡單又唔會難食o既o野可以整。

正當我手扲一包叉燒、一包菜,煩人先生突然從後殺出話:不如打邊爐。
就係咁佢由地獄門口拉自己上番人間,
都好o既.....打邊爐一鑊熟唔洗煩!

o個D菇菇、菜菜係惠康一大盒Pack好晒專For打邊爐用,乾手淨腳快靚正。

仲有墨魚滑、雲吞、豆腐等等都係來自惠康,好方便。

吉蒂姐繼續訓佢o既覺,攪到成身小肥羊味。

吉蒂:你地攪咩呀?食罐頭咪得o羅,請罐你食又點話吖!

小肥羊湯包,好味X100...........呵∼呵∼呵∼

Labels:

2 Comments:

  • At 3:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    好好味咁wor! 等我都試下先,我係地獄廚神第19級。

     
  • At 7:31 PM, Blogger Kriz said…

    買埋譚魚頭個蕃茄湯底試丫..一流!!!!!

     

Post a Comment

<< Home