kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.30.2007

還是覺得你最好

已經好耐好耐無用過我家大爺影相喇,
因為我發覺我同阿大爺仲有一大段距離。

簡單D講,我用大爺影o既相係capture唔到大帝們o個一刻o既心情同狀態,
出到o黎只係一幅又一幅質數好o既「硬照」。
即係白雪雪對眼圓碌碌D毛又一絲絲好「靚」o既Kitty,
同埋肥騰騰面圓圓又好「精靈」o既炳哥,
咁又有乜意思呢?

反之而,我用私伙細爺,影出o黎o既大帝正正反映到佢地當時o既情況,
一眼望落去已經感覺到佢地o既性格同特質,

歸根究底,因為我有大爺恐懼症,o係一個我控制唔到佢o既情況下,
俾佢控制番我,而細爺就o岩o岩相反。

即是話,機用人同人用機o既分別。

細爺下的吉蒂:冷靜、獨立、同埋成熟一D,係一隻有思想有頭腦o既聰明喵。



細爺下的炳哥:懶、無腦、隨便、鍾於享樂,完全係佢個性格。

Labels:

4 Comments:

  • At 11:57 PM, Blogger 菲菲 said…

    細機始終方便就手!!
    靚女,你仲未比戶口號碼我入返錢錢比你,D罐罐食左一半喇!!

     
  • At 10:31 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    好耐無見你踪影, 係唔係仲好忙呀?
    我之前買左手信俾炳炳, D手信就黎過期喇, 幾時得閒攞?
    一係喵個地址俾我, 寄俾你.
    得閒call我吹水喇!

    一個好得閒既人上(呵呵!)

     
  • At 4:53 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲,咁即係証明我唔要貨之餘,錢都唔要o羅!wakaka....聽日pm你啦!嘻∼

     
  • At 4:54 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie,你就好啦,走出地獄返到人世,我無間地獄緊呀!(睇新文啦!)烏∼烏∼烏∼∼∼

     

Post a Comment

<< Home