kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.29.2007

GOODBYE!AMAZING PHOTOGRAPHER

你未必會認識他,但你一定欣賞過他的作品,
可惜世事無常..........
今日,他走了..........
他是煩人先生的好朋友..........
BRILLIANT PHOTOGRAPHER﹣JC

請大家到這裡再一次欣賞他的才華吧!
JC's Fantastic Photography World
Date Duration: 18/12/07- 04/01/08
Time: 11am-8pm
Address: 2/F, Pacific House, 20 Queens Road,Central.
(Opposite to Landmark,In Between JOYCE & Marks & Spencers)
Fees: Free

Labels:

1 Comments:

  • At 11:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    只能說是天妒英材

     

Post a Comment

<< Home