kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.21.2008

悲涼

悲涼正是本人依家個景況。
上文提到,有一個女高層婆娘殺到,攪到公司翻天覆地、天崩地裂,補充一句婆娘只係marketing o既高層,根本管唔到其他部門,只可惜毒婦神功了得,喜歡誇部門勁攪,茶水部、會計部、接待員等等等等無一幸免,全中流彈。

現況:敝部門由7個人,變做5個,依家得番3個。
我老細因為俾婆娘攪到吊頸都唔掂,結果辭埋職。但辭職原來唔係大晒,婆娘要佢繼續返工,坐多唔知幾個月,誓要玩到佢氣絕身亡,請到人頂佢個位先俾佢走,可惜上星期有人o黎見工,婆娘一句話人唔靚仔就唔請,相信呢一世佢都唔會請到人。而老細o既頭馬亦走得快好世界,不過要走都唔係咁易,o係last day o個日,婆娘下聖旨要同事唔知做多n咁多日先俾佢走,一係賠錢,最後賠錢了事。

而我,每日o既工作就係對付呢個弱智加精神病o既毒婦,所有事簡單複雜化驚你唔死,講o下我o既工作如下:
婆娘向我老細落聖旨,要做A。我就要即時聯絡各方面人馬,相關至少10個人、5個部門,之後婆娘就seafood癢問做咩做A唔到B,咁我就打俾A咁多個人推晒去,再聯絡B。如是者婆娘起碼改到G先收手,即是話我已經打o左n咁多個電話,處理o左n咁多樣事情,未計d人炸我形,話我攪亂檔
老點,其實唔關我事。當最後完成晒G,毒婦又會一句唔鐘意而唔俾錢人,之後個個找我悔氣。

我o既工作就係處理所有所有改唔完o既事情,一日未見整成品,都唔會知結果。

要知道,敝公司唔係蚊形公司,係上市公司,我每個月亦唔知點解要幫公司出住錢去完成任務,4個月後先出番俾我,大大話話一個月我出3-4千,依家已經有成萬幾蚊o係公司到。

鬼公司加鬼上司,睇o黎新年後我都要另謀高就喇!

Labels:

7 Comments:

  • At 12:15 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    其實...我想講, 如果太過搾頸就不如走喇, 成日谷埋谷埋, 返到屋企唔開心, 對身體都唔好.

     
  • At 2:23 AM, Blogger 菲菲 said…

    確實走得快好世界,出面應該幾好景,剛剛先聽到一個banking/econ/acc之類畢業三兩年的,現搵萬二,send信出去叫價二萬二,有得in 丫!!!!@@
    不過睇黎呢類婆娘受軟唔受硬,你要小心舖排下走佬大計,因住臨走都比佢玩到謝!!

     
  • At 3:14 PM, Blogger Ah duck said…

    E張相影到炳爺個下巴好尖,佢係咪瘦左丫!

     
  • At 3:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.

     
  • At 12:28 PM, Blogger Kriz said…

    成半年仲未有新野睇既...等我成日黎運吉..

     
  • At 1:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    唔係好明,唔係一個月通知就可以走人咩,依足法例做咪得咯,最多咪嘈到勞工處
    如果做得唔開心就搵過第二份工啦!!

     
  • At 12:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    科學探索定律與真實靈異實證大匯集:
    人和動物間輪迴奧秘
    輪迴轉世古今中外案例多
    西方輪迴研究書籍
    科學時代的輪迴錄(許多知名真實事件)
    中國陜西真人真事輪迴實錄(台灣前任部長證實)
    化鳥記(頭七)(高雄新聞報採訪)
    看過死魚活雞說話(短短兩個小時.現場兩位親眼見到動物說話)
    美國前總統克林頓+德國警察局長的親身經歷(美國ABC報導)
    世上證明靈魂存在的科學實驗
    台灣早期轟動全台的人面魚真實事件
    美醫師著書,驗證業債輪迴死纏

    上帝不會希望我們言行心污辱傷害善良動物,因為那是傷害祂的子民
    博愛耶穌不吃肉
    世上第一位神學動物福利教授(對待動物應慈愛呵護救助而非藉口殺害才是神真正之愛)(給基督,天主,回教..的啟示)
    人類至惡偽善,古今神聖早明示

    "社會一切邪惡凶殘陰險惡毒不義,皆由言行心傷害動物+漠視牠們被殘殺而滋生出!被掩蓋,卻是世間第一凶殘!最違愛道德公義人性本善
    動物與任何人小時候一樣都有相同心智痛覺感情父母子女朋友愛人..跟您與心愛人寵物完全一樣不想被殺害
    使用宣揚動物性產品造成與自身小時相同心智痛覺感情的善良動物在屠宰場如何被"善待"?(您深處的良心很清楚有知的權利義務)
    人讓那些與自身小時候一樣有相同心智痛覺感情父母子女朋友愛人家人的全家大小在屠宰場被殺害,良心何在?
    那些言行心污辱傷害弱小的,人生有何意義?是否完全污辱了一生的善行愛良心?
    本性善良正直稍有羞恥心的在知道對善良弱勢動物造成虐殺後,應如何彌補牠們才對的起良心?
    一個真正善良的人知道即使無知害死一條善良生命也會愧疚萬分,懂得試圖停止言行心加諸於弱勢善良動物的暴行並終生彌補
    不在乎造成小孩般的動物全家被殺,是否也意謂著不在乎自身與心愛人寵物之苦難(一併牽連到)?
    天下真有白吃的午餐?跟自身與心愛人寵物此生的善緣與下一次是否會很不利?
    人生在世,難能可貴為愛良心,在您人生中,如何給良心一個交待?或渾渾噩噩度過短暫人生?該如何彌補救助牠們並阻止那些世間第一違善的事發生?
    這不僅是為牠們與寶貴良心負責,更可將自身與有緣心愛人或寵物今生與下一次的各種苦難消彌掉並且庇蔭到
    天下無難事,真心破萬難!如何作對祖先,父母,後代,自己,心愛人,寵物..的未來與深處的良心才有利?人生極短,機會只一次,良藥本苦口,真相最助益,務必深思
    tw.myblog.yahoo.com/iamgoodgirlsong

     

Post a Comment

<< Home