kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.19.2008

乜o黎o架?




成日話要織兩張冷墊俾兩小鬼,一直得個講事無時間完成,
終於上星期襯婆娘唔o係公司,老細又辭o左職不問世事,
我用office hour完成o左吉蒂張墊墊,而炳哥張紫色墊墊就要等一等喇,
呢種冷好得意、又好舒服,吉蒂一見到即時訓上去狂R,
依家墊墊放o係床尾,吉蒂每日都同我地訓o架!Yeah~~

Labels:

1 Comments:

Post a Comment

<< Home